Ən işlək 10 Hindistan limanı
Hindistanın dəniz ticarətinin əsas mərkəzi olmasının bir çox
səbəbi var. Üç tərəfdən su ilə əhatə olunmuşdur - şərqdə Benqal körfəzi, qərbdə
Ərəb dənizi və cənubda Hind okeanı. Sahil xəttinin uzunluğu 7517 kilometrdir
ki, bu da onu 16-cı ən böyük dəniz ölkəsi edir . Qlobal daşıma tonajına görə
18-ci yerdədir (tonaj gəminin yükdaşıma qabiliyyətinin ölçüsüdür). Şərqi Asiya
ilə Amerika, Avropa və Afrika arasında üzən yük gəmilərinin əksəriyyəti
Hindistan sularından keçir.
Bu hamısı deyil. Hindistanda 12 “əsas” və 200-dən çox
“qeyri-əsas” liman var. (Böyük liman, Birlik hökumətinə məxsus olan, idarə
olunan və nəzarət edilən və yüklərin həcmi, əlaqə və ya liman qurğuları ilə heç
bir əlaqəsi olmayan limandır. Qucaratda xüsusi mülkiyyətdə olan və idarə olunan
Mundra Limanı əsas olmayan liman kimi sayılır. hazırda Hindistanın ən işlək
limanıdır.)
Hindistanın 12 "əsas" limanı, eləcə də ölkənin
konteyner ticarəti ilə bağlı maraqlı fraqmentlər haqqında bilmək üçün buraya
klikləyin
Bu hissədə, Limanlar, Gəmiçilik və Su Yolları Nazirliyinin
2021-ci il üzrə İllik Hesabatına əsasən, 2020-21-ci illərdə hər biri tərəfindən
idarə olunan yük daşımalarına əsasən Hindistanın ən işlək 10 limanını
sıralayırıq .
Hindistanın ən işlək 10 limanı
1. Mundra Limanı, Qucarat
Mundra , 2020-21-ci illərdə 5,7 milyon TEU (iyirmi fut
ekvivalent vahid) yük daşıyan Hindistanın ən işlək konteyner limanı kimi
Mumbayın Cavaharlal Nehru limanını geridə qoymasından çox keçmədi ki, ikincisi
üçün 4,7 milyon TEU. Mundra Hindistanın ən böyük özəl liman operatoru olan
Adani Port and Special Economic Zone Limited-ə (APSEZ) məxsusdur və idarə
olunur ki, bu da öz qəbulu ilə ölkənin liman tutumunun 24 faizini təşkil edir..
Hindistanın qərb sahilində yerləşən Mundra, ölkənin şimal hinterlandına
avtomobil və dəmir yolu əlaqəsini təmin edir, eyni zamanda beynəlxalq
limanlarla əla əlaqə təklif edir. Konteyner daşımaları ilə yanaşı, Mundra gübrələr,
minerallar, kənd təsərrüfatı malları, polad və maşınlar kimi toplu və böyük
ölçülü yüklərdə ixtisaslaşır. Onun 10 ədəd quru, 3-ü maye yük üçün nəzərdə
tutulmuş yanalma körpüsü var, altı körpü isə konteynerləşdirilmiş yüklərə xidmət
göstərir. Liman həmçinin illik 40 milyon ton gücündə dünyanın ən böyük kömür
idxal terminalına malikdir. Ən müasir infrastrukturdan başqa, hər cür hava şəraitində
olan bu liman, böyük qapalı saxlama sahələri sayəsində mussonlarda yüklər üçün
tam örtük təklif edir. Bağlantını təkmilləşdirmək üçün APSEZ hava yükdaşıma
kompleksini inkişaf etdirməyə çalışırQucaratda. Mundra Port haqqında ətraflı məlumatı
buradan əldə edin .
Tanınır: Hindistanın ən böyük özəl limanı, Hindistanın ən
böyük ticarət limanı, ən böyük kömür idxal terminalı. Mundra Hindistanın ən böyük özəl limanıdır
2. Deendayal Limanı (Kandla), Qucarat
Mundradan cəmi 75 kilometr məsafədə Qucaratın növbəti böyük
limanı və Hindistanın ikinci ən işlək limanı - əvvəllər Kandla limanı adlanan
Deendayal limanıdır. O, Kandla dərəsində yerləşir və təbii limanla qorunur.
Hökümətə məxsus bu obyekt məşhur şəxslərin adını daşıyan dörd Hindistan
limanından biridir, digərləri Mumbaydakı Cəvahirləl Nehru limanı (bax № 5),
Tamil Nadudakı VO Chidambaranar limanı (bax № 10) və Tamildə də Kamarajar
limanıdır. Nadu. Qucaratdakı limanın adını daşıyan Deendayal Upadhyaya siyasi
lider idi. Deendayal Limanı 1950-ci illərdə Hindistanın bölünməsinin Pakistan tərəfindəki
Kəraçi limanını tərk etməsindən və Hindistanın qərb sahilində böyük dəniz
limanını itirdikdən sonra zərurətdən yaranıb. Bu gün obyektdə Asiyada ilk
tikilmiş Xüsusi İqtisadi Zona (XİZ) yerləşir. Deendayal Limanının əsas dayağı
Essar Oil şirkətinin Vadinar neft emalı zavodu üçün idxal edilən xam neftdir.
Bu limanın yük daşımalarının yarısını təşkil edir. Əsas ixraca neft, tekstil,
taxıl və duz daxildir. Liman, mövcud körpüləri yaxşılaşdırmaq və yenilərini
tikmək, yeni yollar, quyular və anbar sahələri tikmək və dəmir yolu əlaqələrini
yaxşılaşdırmaq üçün 9,757 milyon Rs planlaşdırılmış investisiya ilə əsaslı
genişləndirmə və infrastrukturun inkişafı üçün nəzərdə tutulub. Deendayal Port
haqqında daha çox məlumatı buradan əldə edin .
Kimi bilinir: Hindistanın yük həcminə görə ən böyük
konteyner limanı.
3. Paradip Limanı, Odişa
Paradip Limanı Odişadakı yeganə böyük limandır və əyalətin
ixracı, əsasən də kömür üçün əsas çıxış nöqtəsidir. Liman Hindistanın şərq
sahilindəki Benqal körfəzində yerləşir. Onun ətrafında çiçəklənən liman şəhəri
yaranıb. Paradip son illərdə bir sıra mühüm nailiyyətlər əldə etmişdir. 2021-ci
ilin aprel-iyun aylarında Covid-19 pandemiyasının amansız ikinci dalğasına təsadüf
edən dövrə baxmayaraq, daşınan yüklərin həcminə (25,73 MT) görə Hindistanın ən
yaxşı limanı olmaq üçün sıralarını yüksəltdi. Cari maliyyə ilində (2021-22)
oktyabr ayına qədər liman 65,28 milyon metrik ton yük daşıyıb .(MMT) yük, 5,33 faiz
artım, bu da onu ardıcıl altıncı il üçün 100 MMT işarəsini keçmək üçün təəccüblü
məsafəyə aparır. Paradip limanında 14 yanalma körpüsü var. Onun böyük dərinliyi
onu dəmir filizi və kömür kimi toplu yüklərin daşınması üçün mükəmməl edir,
baxmayaraq ki, o, konteyner yükləri ilə də məşğul olur. Limanın tədarük zənciri
üstünlüyü var, çünki 82 kilometr uzunluğunda öz dəmir yolu sisteminə malikdir.
Kartlarda yeni bir kömür idxal körpüsü var. Paradip Port haqqında ətraflı məlumatı
buradan əldə edin .
Adı ilə tanınır: Hindistanın şərq sahilindəki Müstəqillikdən
sonrakı ilk böyük limanı.
4. Visakhapatnam Limanı, Andhra Pradeş
Həmçinin şərq sahilində yerləşən Visakhapatnam Limanı Andhra
Pradeş sahillərində yerləşir və Kolkata və Chennai arasında yarı yoldadır.
Visakhapatnam - həmçinin Vizaq adlanır - Yaxın Şərq və qədim Roma ilə ticarət əlaqələri
olan tarixi bir liman şəhəridir . O, 1600-cü illərin sonlarında Şərqi Hindistan
Şirkətinin filialı üçün baza, eləcə də İkinci Dünya Müharibəsi zamanı hərbi
baza kimi xidmət etmişdir. Bu gün böyük ticarət şəhəri və əsas gəmiqayırma mərkəzi
olaraq qalır. Təbii liman daxilində yerləşən Visakhapatnam Hindistanın dənizə
çıxışı olmayan ən dərin limanıdır (biri dənizə açılan quru ilə əhatə
olunmuşdur). Əslində, limanın üç limanı var– daxili liman, xarici liman və
balıqçılıq limanı. Ərazi siklonlara meyilli sayılır, lakin yenə də liman təbii
olaraq alçaq təpələrlə qorunur. Onun 26 yanalma körpüsü və Hindistanın bütün əsas
limanları arasında ən dərin konteyner terminalı var. Vizaq Limanı ölkənin mərkəzi
və cənub hinterlandlarına və polad, gübrə, enerji, neft və mədənçıxarma kimi əsas
sənaye sahələrinə xidmət edir. Çin və digər Asiya ölkələri ilə ticarət etmək də
strateji əhəmiyyət kəsb edir. Buna görə də, Vizagı Cənubi Asiyanın ən çox seçilən
limanına çevirmək məqsədi ilə kütləvi genişləndirmə və modernləşdirmə işləri
aparılacaq . Vishakhapatnam Limanı haqqında daha çox məlumatı buradan əldə edin
.
Tanınır : Hindistanın dənizə çıxışı olmayan ən dərin limanı,
Hindistanın ən qədim gəmiqayırma zavodu.
5. Cavaharlal Nehru Limanı (Nhava Şeva), Maharaştra
Mundradan təxminən 300 dəniz mili məsafədə 200 beynəlxalq
limana qoşulma imkanı olan Hindistanın ən yaxşı konteyner limanı olan
Jawaharlal Nehru (JLN) limanıdır. O, son maliyyə ilində mövqeyini itirmədən əvvəl,
son illərdə Hindistanın ən işlək limanları siyahısına ardıcıl olaraq başçılıq
edir. Strateji cəhətdən maliyyə paytaxtı Mumbayın şərq sahilində yerləşən JLN
limanı həm də həmin ərazidə yerləşən iki kəndin adını daşıyan Nhava Şeva
adlanır. Hər cür hava limanı Hindistan hökumətinə məxsusdur və Jawaharlal Nehru
Port Trust (JNPT) tərəfindən idarə olunur. 1989-cu ildə tıxaclı Mumbay Limanına
peyk limanı kimi istifadəyə verilmiş o, toplu və konteynerli yüklər üçün tək
terminallarla işə başlamışdır. Bu gün Hindistanın konteyner trafikinin 55
faizini idarə edən beş tam avtomatlaşdırılmış konteyner terminalına malikdir -
onlardan dördü özəl idarə olunur.ən yaxşı 30 konteyner limanı (2019-cu ildə
28-ci yerdədir). 2020-21-ci illərdə konteynerli yüklər JLN-nin ümumi yüklərinin
89 faizini təşkil edib . Bununla belə, o, həmçinin maye toplu və sementlə də məşğul
olur . Mundra kimi, JLN limanı da quruya bağlı şimala açılan qapıdır. Bundan əlavə,
o, Maharashtra, Gujarat, Karnataka və Madhya Pradesh-dən gələn və ya onlara gedən
yüklərə xidmət göstərir. İnfrastruktur baxımından onun gömrükxanası və 50
daxili konteyner anbarı (ICD) və 30 konteyner yük stansiyası (CFS) ilə əlaqəsi
var. Peyk limanı kimi təvazökar mənşəli olduğundan, indi öz peyk limanını
qurmağı planlaşdırır. Nhava Şeva Limanı haqqında daha çox məlumatı buradan əldə
edin .
Hindistanın ən böyük konteyner limanı, Hindistanın ən böyük konteyner limanı, Hindistanın ən böyük süni limanı kimi tanınır .
6. Mumbay Limanı, Maharashtra
1873-cü ildən fəaliyyət göstərən Mumbay Limanı Hindistanın
ikinci ən qədim limanıdır (Kolkata ən qədimidir). O, həmçinin Hindistanın
ölçüsünə görə ən böyük limanıdır, 46,3 hektar əraziyə yayılmış, estakada
uzunluğu 8000 km-ə çatır. Mumbay Limanı Hindistan dəniz limanı üçün ən yaxşı
yerlərdən birinə malikdir. Birincisi, o, qərb sahilinin ortasında oturur.
İkincisi, şərqdə Konkan materik və qərbdə Mumbay adası tərəfindən qorunan 400
kvadrat kilometrlik təbii dərin su limanı ilə öyünür. Limanın dərinliyi 10-12
metrdir, böyük gəmilərin girib-çıxması rahatdır. Təbii mühafizə limana il boyu
daşınma üçün sığınacaq təmin etməyə imkan verir. Dərin təbii liman həm də
Mumbai Hindistanın ən böyük təbii limanına çevrilir. Mumbay çoxməqsədli
limandır, yəni bütün növ yükləri idarə edə bilir. Onun bütün yanalma sahələrində
yenidən yanacaq doldurma qurğuları olan 32 yanalma körpüsü var. Milli dəmir
yolu şəbəkəsinin iki qoluna - Mərkəzi Dəmir Yollarına və Qərb Dəmir Yollarına
qoşulan öz dəmir yolu sisteminə malikdir. Liman həm də həsəd aparan yol əlaqəsinə
malikdir. Mumbai Limanı haqqında ətraflı məlumatı buradan əldə edin .
Teqlər: Hindistanın ən böyük limanı, Hindistanın ən böyük təbii limanı, Hindistanın ikinci ən qədim limanı.
Mumbay Limanı Hindistanın ən böyük təbii limanıdır
7. Haldia Limanı, Qərbi Benqal
Haldia Dok Kompleksi də adlandırılan Haldia Limanı
Hindistanın dördüncü ən böyük limanıdır. O, Huqli və Haldi çaylarının qovuşduğu
yerdə yerləşir və əyalətin paytaxtı Kolkatadan cəmi 50 kilometr cənub-qərbdə və
Benqal körfəzindən 90 kilometr yuxarıda yerləşir. Mükəmməl yerləşməsinə görə bu
liman Qərbi Benqal, Bihar, Jharkhand, Uttar Pradeş, Madhya Pradeş və şimal-şərq
əyalətlərindən ibarət böyük bir hinterlandıya xidmət edir. Bundan əlavə, bu,
qonşu Nepal və Butan, eləcə də Tibet Muxtar Bölgəsi üçün əsas qapıdır. Haldia
Limanı əvvəlcə Kolkata Limanı üçün peyk limanı kimi ortaya çıxdı, lakin indi
köhnə limana rəqibdir. Uğurlarının çoxu Haldia bölgəsində hazırda çiçəklənən
liman əsaslı sənayelərin inkişafına və böyüməsinə verdiyi töhfə ilə bağlıdır.
O, xammal və sənaye maşınlarının idxalı vasitəsilə bu sənayeləri dəstəkləyir.
Haldia Port haqqında daha çox məlumat əldə edinburada .
Haldia Limanı Hooghly çayının (burada təsvir olunan) Haldi
çayı ilə qovuşduğu yerdə yerləşir
8. Chennai Port, Tamil Nadu
Chennai'nin cənubundakı Chennai Limanı Hindistanın üçüncü ən
qədim limanıdır. 1881-ci ildə qurulmuşdur , baxmayaraq ki, inkişaf etməmiş
sahilləri boyunca dəniz ticarəti 1600-cü illərdən başlayır. Bu obyekt Benqal
körfəzindəki ən böyük limandır və həm də “Cənubi Hindistana Gateway” adlanır.
Haldia kimi, Chennai Port da şəhərin, eləcə də Tamil Nadu əyalətinin iqtisadi
inkişafına böyük töhfə verir. Bu, dövlətin istehsal sektorunun inkişafı üçün
xüsusilə vacibdir. Chennai limanından keçən əsas ixracat məhsullarına pambıq,
tekstil, avtomobil, dəmir və dəri daxildir. Əsas idxal məhsulları buğda,
maşınqayırma, dəmir, polad və xam pambıqdır. Liman özünün geniş dəmir yolu əməliyyatları
ilə gəlir. Kruiz terminalı daxil olmaqla, üç dok və 24 yanalma dayanacağı var.
Chennai Limanı həm də mayakları ilə turistlərin cəlbediciliyinə çevrilir.
Chennai Port haqqında daha çox məlumatı buradan əldə edin .
Tanınır: Hindistanın üçüncü ən qədim limanı, Benqal Körfəzindəki
ən böyük liman, Cənubi Hindistana Gateway.
Mangaluru (əvvəllər Manqalor) sahillərində Netravati və
Gurpur çaylarının arxa sularında yerləşən Yeni Manqalor Limanı Karnatakanın cənub
əyalətindəki yeganə böyük dəniz limanıdır. Adındakı "Yeni" onu
Mangalore Bunder və ya Old Bunder adlanan və ilk növbədə balıqçılıq və kiçik
yük gəmilərinə xidmət edən şəhərin köhnə limanından fərqləndirir. Yeni Manqalor
Limanından əsas ixraca neft məhsulları, dəmir filizi qranulları və konteyner
yükləri daxildir. Əsas idxalı xam neft, sement, kömür, gübrələr və maye kimyəvi
maddələr təşkil edir . New Mangalore günəş enerjisi ilə işləyən limandır . Ona
üç ölkə magistral yolu ilə daxil olmaq mümkündür. Chennai Limanı kimi onun da
kruiz qolu varkondisionerli salon, prioritet yanalma, gəlişdə e-viza, sürətli
immiqrasiya yoxlanışı və valyuta mübadiləsi daxil olmaqla geniş imkanlarla.
Limanın dövriyyə müddəti (gəminin gəlişi və gedişi arasındakı vaxt) 46,79
saatdır ki, bu da ölkə üzrə orta göstərici 63,74 saatdan aşağıdır. Bu, gömrük və
ekspeditorlara yüklərin çatdırılmasına icazə verməklə, bununla da yük
maşını-qoşqu hərəkətini, işçi qüvvəsi tələbini və sənədləri azaltmaqla səmərəliliyin
artırılması ilə əlaqələndirilə bilər. New Mangalore Port haqqında ətraflı məlumatı
buradan əldə edin .
10. VO Chidambaranar Port (Tuticorin), Tamil Nadu
Tuticorin Limanı 2011-ci ildə VO Chidambaranar Limanı olaraq dəyişdirildikdə, o, yerli tamil dilində "Kappalottiya Thamizhan" ləqəbi "gəmiyə minən Tamilli adam" kimi tərcümə olunan görkəmli azadlıq döyüşçüsü VO Chidambaram Pillai adını aldı. Müasir versiyası meydana gəlməzdən əvvəl Tuticorin 6-cı əsrə aid tarixi dəniz limanı idi. Əsasən mirvari və balıq məhsulları ilə ticarət edirdi. Bu gün Tamil Nadudakı bu liman Çin, Şri Lanka, Avropa və ABŞ-dan yük gəmilərinə xidmət göstərir. Əsas idxalı kömür, sement, gübrələr, neft, koks və yemək yağlarıdır. Əsas ixraca filizlər və minerallar, şəkər, maye yük, qranit və tikinti materialları daxildir. Chennai və New Mangalore limanları kimi VO Chidambaranar Limanı da kruiz terminalına malikdir. Mannar körfəzində yerləşməsi onu təbii olaraq qorunan limana çevirir. iki dağıntılı kurqan dalğaqıranlarının (limanı qoruyan süni dəniz konstruksiyalarının) olması onu əlavə mühafizə edir.